خبرنامه شماره : 280946 / #تعبیر_خواب / ۰۵ دی ۱۴۰۱

%D8%AA%D8%B9%D8%A8%DB%8C%D8%B1-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8-%D9%88%DB%8C%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86.webp

دیدن خواب ویترین چه تعبیری دارد ؟

دیدن ویترین در خواب از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم .

Photo

تعبیر خواب ویترین

اگر در خواب ویترینی ببینید، بیانگر این است که :

  • مشکلات دیگران را درک نمی کنید. شما احتمالاً فردی بیش از حد قوی هستید که نمی توانید با افراد خشن و سخت همدلی کنید. انتقاد از رفتار و ویژگی‌هایی که شبیه شما و خانواده‌تان نیست، آسان‌تر از این است که بخواهید خود را به جای دیگران بگذارید و بفهمید که چرا آنها به خودشان آسیب می‌زنند.
  • ایستادن در ویترین نشانه این است که کسی در مورد شما غیبت می کند. احتمالاً دقت نکرده‌اید که اسرار خود را به چه کسی می‌گویید، بنابراین شایعاتی در مورد خودتان خواهید شنید که به شدت شما را آزرده خاطر میکند. در ابتدا نمی خواهید خانه را ترک کنید، اما با گذشت زمان قدرت و جسارت جمع می کنید و با مشکلات روبرو می شوید.
  • هنگامی که در خواب یکی از عزیزانتان را می بینید که در ویترین ایستاده است، تعبیرش این است که با کسی مشاجره می کنید. احتمالاً بیش از حد حسود هستید، و این موضوع شما را از شریک زندگی خود دور می کند. ترس از تنها ماندن و برآورده نشدن در مورد عشق، ناامنی های شما را بیشتر می کند می کند. اگر رفتار خود را تغییر ندهید، ترس های شما ممکن است به واقعیت تبدیل شوند.
  • اگر در خواب انعکاس خود را در ویترین دیدید، به این معنی است که با وجود اینکه انتظارش را نداشتید، ترفیع خواهید گرفت. شما شدیداً معتقدید که مافوق شما متوجه تلاشتان نمی‌شود، اما معلوم می‌شود که اشتباه می‌کنید زیرا کسی به دنبال تلاش شماست و دوست دارد نتیجه زحماتتان را بدهد. متوجه خواهید شد که صبر نتیجه داده است و با توجه به اینکه مافوق شما قبلاً به شما اعتماد دارند، باید بیشتر به خود ایمان داشته باشید.
  • تعبیر خواب انعکاس دیگران در ویترین:تعبیر این خواب این است که با آن فرد مشاجره خواهید کرد . رفتار شما که از عقده‌های ریشه‌دار نشأت می‌گیرد، عامل اصلی مشکلات در ارتباطات خواهد بود. آن شخص دیگر نمی تواند خشم و انرژی منفی شما را تحمل کند، بنابراین صادقانه به شما اعتراف می کند.
  • اگر انعکاس غریبه‌ای را در ویترین می‌بینید، به این معنی است که به خاطر دیگران رئیستان یا همکارتان را کنار می گذارید. شما از کسی دفاع خواهید کرد و از منافع او دفاع خواهید کرد، اما متوجه این واقعیت نخواهید شد که اشتباه بزرگی انجام می دهید. قبل از اینکه تصمیم بگیرید خود را فدای آن شخص کنید، خوب فکر کنید که آیا این کار درست است یا خیر…

تعبیر خواب ویترین تمیز کردن

  • اگر در خواب می‌بینید که ویترین را تمیز می‌کنید، به این معنی است که برای رسیدن به آنچه می‌خواهید، در تجارت به صبر زیادی نیاز دارید. شما به لطف کارتان در مورد داشتن یک زندگی معمولی، مسافرت یا خرید لباس و ماشین مورد نظر خود خیال پردازی کرده اید، اما متأسفانه اکنون این اتفاق نخواهد افتاد. "به کار کردن روی خودت ادامه بده چون همه چیز یک روز جواب میده".
  • اگر دیدید که دیگران در حال تمیز کردن ویترین هستند، تعبیرش این است که شما مجبور خواهید شد کار شخص دیگری را انجام دهید. یک پروژه ممکن است نیاز به کار گروهی داشته باشد، ممکن است شما کار همکارانتان را انجام دهید در حالی که اصلا وظیفه شما نبوده است. شما مجبور خواهید بود بیشتر کارها را به خاطر آن به عهده بگیرید. این حجم از کار شما را خسته می کند، بنابراین زمانی که اجازه دهید تمام مسئولیت به گردن شما بیفتد، متوجه خواهید شد که اشتباه کرده اید. ممکن است اکنون به معنای واقعی کلمه کار گروهی پی ببرید.

تعبیرخواب ویترین تزیین کردن

  • اگر در خواب می بینید که ویترین را تزئین می کنید، به این معنی است که از خلاقیت و تخیل خود به اندازه کافی استفاده نمی کنید. شما فردی هستید که استعدادهای زیادی دارید، اما شغل فعلی شما به غیر از تکرار معمول چند الگو نیازی ندارد. شرم آور است که از هدایای خود به درستی استفاده نمی کنید. کمی بیشتر به یک سرگرمی توجه کنید زیرا می تواند منبع اصلی سود برای شما در آینده باشد.
  • اگر دیدید که شخص دیگری در حال تزئین ویترین است، تعبیرش این است که از دخالت در زندگی عزیزان خود دست بردارید. حتی اگر نیت شما صادقانه باشد، زیرا بهترین ها را برای آنها می خواهید، تحمیل نظرات و نگرش های خود به آنها درست نیست. به خاطر داشته باشید که هر کس آن طور که می خواهد زندگی می کند. شما نمی خواهید یک مربی داشته باشید که همیشه در مورد هر چیز کوچکی شما را نصیحت کند، پس چرا این کار را با دیگران انجام می دهید؟

تعبیر خواب ویترین را تخریب کردن

  • این خواب به این معنی است که کسی که واقعاً دوستش دارید و به او احترام می گذارید، شما را ناامید خواهد کرد. از زمانی که موفقیت، نگرش و عملکرد آنها را تحسین کرده اید، مدت زیادی برای شما یک بت بوده اند، اما به زودی چهره واقعی خود را نشان خواهند داد و شما متوجه خواهید شد که آنها لیاقت این را نداشتند که بت کسی باشند. با این حال، با خودتان خیلی خشن نباشید، زیرا علایق شما در طول سال ها تغییر کرده است، بنابراین چیزی که دیروز شما را تحت تاثیر قرار داده است، فردا نیز شما را مجذوب خود نمی کند.
  • وقتی می بینید که شخص دیگری در حال تخریب یک ویترین است، به این معنی است که نمی توانید جلوی ظلمی را که در حق کسی می شود بگیرید. احتمالاً این شانس را خواهید داشت که با گروهی از مردم در مورد موضوع خاصی تصمیم بگیرید. تصمیمی که با رای دادن می گیرید بسیار نامطلوب خواهد بود. شما سعی خواهید کرد که شورش کنید، اما تعدادتان کم است. آگاهی شما برای مدت طولانی ناآرام خواهد بود، حتی اگر از این واقعیت آگاه باشید که نمی توانید کاری انجام دهید.

تعبیر خواب تصادف با ویترین

  • اگر خواب ببینید با ماشین به ویترین مغازه یا کافه ای برخورد می کنید، بیانگر این است که در مقابل بسیاری از مردم شرمنده خواهید شد. در تلاش برای نشان دادن دانش خود، احتمالاً چیزی می گویید که باعث می شود دیگران شما را مسخره کنند. آن لحظه ای خواهد بود که متوجه می شوید بهتر است در مورد موضوعی که در مورد آن چیزی نمی دانید ساکت بمانید تا اینکه در چنین مکالمه ای شرکت کنید.

تهیه و ترجمه (مجله دلگرم)

separator line

تعبیرهای مرتبط:

تعبیر خواب پوشاک: 30 نشانه و تعبیر دیدن پوشاک در خواب

خواب اسباب بازی : 33 نشانه و تعبیر دیدن اسباب بازی ( عروسک ) در خواب

Source: https://ift.tt/oPEMOHK

بیان دیدگاه